رم به دنبال جذب مهاجم اسپانیایی رئال مادرید

رم به دنبال جذب مهاجم اسپانیایی رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه رم به دنبال خرید بورخا مایورال از رئال مادرید است و در مذاکرات خود با باشگاه رئال مادرید برای جذب این بازیکن به دنبال کاهش قیمت است. مادریدی‌ها برای این بازیکن رقم 15 میلیون یورو را درخواست کرده‌اند اما باشگاه رم نمی‌خواهد این رقم را بپردازد و به دنبال پایین آوردن مبلغ درخواستی است.

به گزارش فوتبالی، بورخا مایورال دو فصل گذشته را در لوانته سپری کرده و عملکرد نسبتا خوبی در این باشگاه داشته و همین مسئله توجه سران رم را به این بازیکن جلب کرده است و آن‌ها به دنبال جذبش در این تابستان هستند. به گفته‌ی جانلوکا دی مارتزیو، سران رم با رئال مادرید تماس گرفته‌اند و مذاکراتی در مورد این بازیکن داشته‌اند و خواستار گرفتن تخفیف از رئال برای این مهاجم بوده‌اند. مایورال در حال حاضر 23 ساله است و می‌تواند آینده‌ی درخشانی داشته باشد.

این بازیکن که محصول آکادمی رئال مادرید است در تمام رده های سنی تیم ملی اسپانیا به میدان رفته اما تاکنون برای تیم بزرگسالان اسپانیا بازی نکرده است. گفته می‌شود که باشگاه رم چیزی حدود 10 میلیون یورو برای خرید او کنار گذاشته است، اما لوس بلانکوس 15 میلیون یورو می‌خواهد و همین مسئله باعث شده که سران رم با رئال مادرید بر سر این مهاجم چانه بزنند.

1470