موراتا: کریستیانو از اینکه به یوونتوس آمدم خوشحال است

موراتا: کریستیانو از اینکه به یوونتوس آمدم خوشحال است

خبرگزاری فوتبالی - آلوارو موراتا به تازگی از اتلتیکو مادرید راهی یوونتوس شده است. او از این انتقال خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، این دومین دوره‌ی حضور موراتا در جمع بیانکونری هاست. او بین سال های 2014 تا 2016 هم در این تیم توپ زده است. آلوارو موراتا گفت:" بازگشت به اینجا عالی است. من اکنون فرد و بازیکن باتجربه تری هستم. این یک فرصت برای زندگی است. دیدن پیرلو به عنوان مربی عالی است. یووه به او احتیاج دارد و خوشحالم که اینجا در کنار او هستم. بعد از دو جلسه‌ی تمرینی، من تحت تأثیر نحوه مدیریت او قرار گرفتم. او می داند چگونه می تواند ما را به بازی با توپ وادار کند. من مطمئنم که ما خوب کار خواهیم کرد. آماده بازی و انجام هر کاری که مربی از من بخواهد، هستم. می‌خواهم برنده شوم و دوست دارم 35 گل بزنم. من همیشه گفته‌ام که آرزویم این است که در اتلتیکو مادرید بازی کنم ، آنها وقتی من هنوز یک پسر جوان بودم به من پول می دادند ، بنابراین من بسیار سپاسگزارم. من در زمان مناسب در جای مناسب هستم."

موراتا در ادامه درمورد کریستیانو رونالدو و دوران حضورش در اتلتیکو مادرید گفت:" من کریستیانو را به خوبی می شناسم ، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک شخص. همیشه رابطه خوبی با او داشتم. او به من گفت که خوشحال است که به اینجا آمدم. قبل از بازگشت با همه صحبت کردم و دیدم که این احتمال وجود دارد. من در اتلتیکو خوشحال بودم ، آنچه را برای آنها انجام دادم فراموش نخواهم کرد ، اما اکنون من اینجا هستم و این مهمترین چیز است. من همیشه ایمان باشگاه را نسبت به خودم احساس کرده‌ام ، حتی زمانی که اینجا نبودم."

1470