بیلسا: یورنته قرار بود مقابل رئال مادرید بازی کند پس برای لیگ برتر آماده است

بیلسا: یورنته قرار بود مقابل رئال مادرید بازی کند پس برای لیگ برتر آماده است

خبرگزاری فوتبالی - مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز یونایتد معتقد است که دیگو یورنته برای بازی در لیگ برتر انگلیس کاملا آماده است چرا که این بازیکن پیش از اینکه به لیدز بیاید قرار بود مقابل رئال مادرید قرار بگیرد و اگر برای بازی مقابل رئال مادرید آماده بوده پس برای بازی در لیدز یونایتد هم آماده است.

به گزارش فوتبالی، لیدز یونایتد با هدایت بیلسا به لیگ برتر انگلیس رسیده است. آن‌ها به تازگی دیگو یورنته، مدافعی که محصول آکادمی رئال مادرید است را از رئال سوسیداد به خدمت گرفته‌اند. مارچلو بیلسا درباره‌ی او گفت:" من هیچ ترجیحی برای بازیکنانم از نظر فیزیکی در مقایسه با سایر مربیان ندارم، خصوصاً در پست مدافع میانی که موقعیتی است که در آن کمترین عملکرد را دارید. بنابراین به نظرم او نیاز به بازی در حد توان خود دارد. قرار بود درست قبل از انتقالش، مقابل رئال مادرید بازی کند. در نتیجه ، اگر او می توانست مقابل رئال مادرید بازی کند ، به اندازه کافی آماده‌ی بازی برای ما نیز هست اما هفته‌ای که گذشت کمی برای او غیرمعمول بود و با هم تیمی هایش باید کمی بیشتر سازگار شود."

بیلسا در ادامه افزود:" از نظر فنی او تکنیک کافی برای بازی در لیگ برتر و همچنین توانایی انطباق با خواسته های فیزیکی لیگ برتر را دارد و اینطور نیست که ما بخواهیم بیشتر از سه بار با یک مدافع بازی کنیم."

1470