کشاورز: هدف ما ماندن در لیگ برتر است

کشاورز: هدف ما ماندن در لیگ برتر است

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال راگا تأکید کرد که هدف امسال تیمش ماندن در لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمد کشاورز درباره حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتسال راگا شهرری گفت: بعد از جدایی از گیتی‌پسند سه پیشنهاد برای همکاری داشتم اما خودم حس کردم تفکراتم به تیم راگا نزدیک‌تر است، ضمن اینکه دلیل عمده انتخاب راگا این است که این تیم، تیم شهرم است و دوست داشتم تا به این ترتیب به شهرری ادای دین داشته باشم، به خاطر همین به این باشگاه پیوستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اسم تیم فودکا تهران که از لیگ یک به لیگ برتر آمد به راگا تغییر پیدا کرد؟ عنوان کرد: دفتر اصلی تیم فودکا در شهرری حضور دارد و به خاطر همین قرار شد تا اسم این تیم به راگا که نام قدیم شهرری است تبدیل شود.

سرمربی تیم فوتسال راگا درباره اینکه در فصل نقل و انتقالات چه فعالیتی داشتند؟ خاطرنشان کرد: پنج،۶ بازیکن از سال گذشته را نگه داشتیم و پنج، ۶ بازیکن جدید هم گرفتیم، امیدوارم تا هفته آینده یکی، ۲ بازیکن دیگر به تیممان اضافه کنیم و تیم را ببندیم.

کشاورز در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بازیکنی ملی‌پوش و نامدار به تیم راگا اضافه شود یا خیر؟ تاکید کرد: واقعیتش این است که خیلی دوست داریم این اتفاق رخ بدهد اما نمی‌توانیم بازیکن خیلی نامدار جذب کنیم، چون از لحاظ مالی محدودیت داریم، البته در این مدت بازیکنان جدید خوبی گرفتیم اما ستاره به آن معنایی که مد نظر شماست را نمی‌توانیم جذب کنیم.

وی درباره اینکه هدف امسال راگا در لیگ برتر چیست گفت: هدف گذاری ما این است که برای سال اول در لیگ بمانیم که کار بسیار سختی است، خودمان دوست داریم که برای رده‌های بالای جدول بجنگیم اما باید واقع‌بین باشیم و نسبت به شرایط امکانات و وضعیت مالی ما صحبت کنیم.

کشاورز در پایان گفت: اگر ما بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم آن وقت سال بعد می‌توانیم برای رده‌های بالای جدول بجنگیم، چون هم تیم ما هماهنگ‌تر شده و هم در شرایط لیگ برتر قرار گرفته‌ایم.

7474