زیدان: تا پایان نقل و انتقالات ممکن است هر اتفاقی رخ دهد

زیدان: تا پایان نقل و انتقالات ممکن است هر اتفاقی رخ دهد

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی ممکن است هر اتفاقی در این تیم رخ دهد. 

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر گمانه زنی‎های بسیاری درباره اضافه شدن بازیکنان به ترکیب رئال مادرید مطرح شده است. ادینسون کاوانی که قراردادش در تاریخ 30 ژوئن با پاری سن ژرمن به پایان رسید و حالا بازیکن آزاد است یکی از گزینه‎هایی است که در هفته‎های اخیر به رئال لینک شده اما سرمربی فرانسوی تاکید دارد که از بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد راضی است. زیدان در کنفرانس خبری پیش بازی خود در روز جمعه به خبرنگاران گفت: " هر اتفاقی ممکن است تا 4 اکتبر رخ دهد. برای شما جالب است که چه کسی به تیم خواهد پیوست اما من از تیمی که دارم راضی هستم. ما تلاش می‎کنیم تا کارمان را درست انجام دهیم و در آخر بتوانیم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم. 

رئال مادرید در تساوی 0 - 0 برابر رئال سوسیه‎داد از ادن هازارد، مارکو آسنسیو و لوکاس وازکز استفاده نکرد اما زیدان عجله‎ای برای بازگشت آنها ندارد. او اظهار داشت: " بعضی از آنها می‎توانستند با ما سفر کنند اما بازیکنانی هستند که به تازگی به تمرینات اضافه شده‌اند و این یعنی تمرین کمی شاتند. نکته مهم است که آنها از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارند و دیدارهای زیادی در پیش است. ما باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت. " 

او همچنین درباره خداحافظی با گرت بیل گفت: " چیزی برای گفتن نبود. بهترین‌ها را در اتفاقات پیش رو برایش آرزو کردم و به کار خودمان برگشتیم، همین. "

مربی فرانسوی در پاسخ به این سوال که آیا او نقشی در عدم درخشش بیل و خامس و بعضی از بازیکنان آکادمی داشته گفت: " فکر نمی‌کنم اینطور باشد. همه بازیکنانی که نام بردید در اینجا یا خارج از این تیم موفق هستند. این که بعضی بیشتر از دیگران بازی می‌کنند تقصیر من است. اما از بین بازیکنانی که نام بردید باور دارم که در مادرید موفق بوده‌اند. "

1811