السد در غیاب مهره‌های مهم خود به سپاهان باخت/ ژاوی به ستارگان تیم استراحت داد

السد در غیاب مهره‌های مهم خود به سپاهان باخت/ ژاوی به ستارگان تیم استراحت داد


خبرگزاری فوتبالی-  تیم فوتبال السد روز گذشته در حالی نتیجه آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به سپاهان واگذار کرد که بسیاری از ستارگان و بازیکنان تاثیرگذار خود را در ترکیب تیم نداشت.

به گزارش فوتبالی، با پایان دیدارهای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه ها مشخص شد و دو نماینده ایران که در رقابت ها باقی مانده و به مرحله حذفی صعود کرده‌اند، حریفان خود را شناختند. استقلال به مصاف پاختاکور خواهد رفت و پرسپولیس نیز با السد دیدار خواهد کرد.

اما تیم السد در آخرین دیدار از مرحله گروهی امروز با سپاهان دیدار کرد که با نتیجه ۲ بر یک از نماینده ایران شکست خورد. اما این شکست چیزی از قدرت این تیم و مقتدر بودن مجموعه السد کم نمی‌کند چرا که امروز در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود به مصاف سپاهان رفته بود و با این حال بازی قابل قبول و خوبی از خود به نمایش گذاشت.

اكرم عفيف، بغداد بونجاح، سعدالشيب، خوخی، پدرو، عبدالكريم حسن، گيلرمی تورس، نام تای هی و سانتی كازورلا، بازیکنان السد بودند که شب گذشته در دیدار مقابل سپاهان به دلیل دو اخطاره نشدن و به منظور استراحت دادن در ترکیب این تیم قرار نگرفتند‌ و می توان گفت که السد به نوعی با تیم دوم خود راهی مصاف با سپاهان شد. این نکات می تواند برای پرسپولیس زنگ خطری باشد که حریف خود را به دلیل باخت مقابل دیگر نماینده ایران دست کم نگیرند.

پرسپولیس یکشنبه ششم مهرماه به مصاف السد خواهد رفت و دیداری سخت و حساس را پیش رو خواهد داشت که باید دید شاگردان یحیی گل محمدی از این میدان نبرد پیروز بیرون می آیند یا نه. 

4344