داور ویدیویی، گل «خیابانی» لواندوفسکی و مولر را مردود اعلام کرد

داور ویدیویی، گل «خیابانی» لواندوفسکی و مولر را مردود اعلام کرد

خبرگزاری فوتبالی - داور ویدیویی در بازی سوپرجام اروپا میان بایرن مونیخ و سویا، تصمیم استوارت اتول داور بازی و کمک داورش را تصحیح کرد و گل لواندوفسکی و مولر را مردود اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، مولر و لواندوفسکی طوری در این صحنه بازی کردند که گویی در خیابان محله ی در نزدیکی خانه شان بازی می کنند. در حقیقت این دو در حالی با هم پاسکاری کردند که بونو و کنده دروازه بان و مدافع سویا را کاملا سر کار گذاشته بودند. اگر داور ویدیویی وجود نداشت، این گل در دقیقه 50 ثبت می شد و باواریایی ها می توانستند به راحتی پیروز شوند اما داور ویدیویی آفساید لواندوفسکی روی پاس سانه را به درستی تایید کرد. بدین ترتیب سویا نجات پیدا کرد. البته در دقیقه 62 نیز گل سانه مردود اعلام شد. این بار گل به علت خطای لواندوفسکی روی اسکودرو مردود شد که البته داور ویدیویی دخالتی نداشت و خود داور این صحنه را مردود اعلام کرد که بازیکنان تیم آلمانی هم به شدت اعتراض کردند.

این بازی صحنه جنجالی دیگری نداشت و در نهایت بایرن با گل خاوی مارتینز در وقت اضافه توانست با نتیجه دو بر یک در مقابل سویا پیروز شود و سوپرجام 2020 را در بوداپست از آن خود کند.

4125