اتفاقات عجیب و بی سابقه در گروه پرسپولیس/ تعاون ماند و دحیل رفت!

اتفاقات عجیب و بی سابقه در گروه پرسپولیس/ تعاون ماند و دحیل رفت!

خبرگزاری فوتبالی- با شکست الدحیل، پرسپولیس به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

به گزارش فوتبالی، با پیروزی پرسپولیس برابر الشارجه و پیروزی التعاون برابر الدحیل، پرسپولیس و التعاون راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

 التعاون عربستان به دلیل پیروزی در دو بازی برابر الدحیل قطر، موفق شد بالاتر از این تیم قرار بگیرد. در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس با ۱۰ امتیاز صدرنشین شد و التعاون عربستان هم با ۹ امتیاز و به لطف برتری در بازی رو در رو مقابل الدحیل در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین الدحیل قطر با ۹ امتیاز رتبه سوم گروه را به خود اختصاص داد و الشارجه امارات با هفت امتیاز قعرنشین شد.

اما سرنوشت این گروه در روز پایانی مرحله گروهی مسابقات بسیار عجیب بود و یکی از نکات جالب آن صعود التعاون عربستان به رغم شکست در سه بازی پشت سر هم بود که در یکی از بازی ها مقابل شارجه امارات شش گل دریافت کرد و کسی فکر نمی کرد این تیم در روز آخر بتواند الدحیل قطر را بعد از شکست سنگین در بازی قبلی از پیش رو بر دارد اما این اتفاق افتاد و با تک گل میشل دوک موفق شدند همراه با پرسپولیس به مرحله یک هشتم صعود کنند تا یکی از اتفاقات عجیب این دوره از مسابقات را رقم بزنند.

الشارجه امارات که بعد از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بعد از تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا با تقویت خط حمله خود در دو بازی قبلی موفق به زدن 10 گل شدند و همه علاقمندان به فوتبال این تیم را در کنار الدحیل و پرسپولیس یکی از شانس های مسلم صعود می دانستند با عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس مقابل این تیم با 4 گل شکست خوردند تا در حسرت صعود به مرحله یک هشتم باقی بمانند.

الدحیل قطر که یکی از تیم های خوب مرحله گروهی بود با جذب رامین رضاییان برای این مسابقات تیم خوبی را روانه مسابقات کرده بودند بعد از اینکه در دو دیدار رفت و برگشت برابر پرسپولیس به برتری رسیدند شانس اول صعود از گروه بودند اما باخت 4 بر 2 برابر الشارجه در شبی که بن عطیه را به دلیل دریافت کارت قرمز از داور بازی از دست دادند کار صعود آنها را به روز آخر واگذار کرد.

 الدحیل پس از اعتراض به ای اف سی و بخششی که کمتر کسی انتظارش را داشت کارت قرمز بن عطیه برای بازی برابر پرسپولیس پاک شد تا این تیم پرسپولیس را شکست دهد اما دحیلی ها در بازی برابر التعاون در دقایق پایانی با قبول شکست برابر این تیم در حالی که یکی از شانس های قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قلمداد می شدند حذف شدند!

7655