خریدهای جدید امید را در پرسپولیس زنده کردند

خریدهای جدید امید را در پرسپولیس زنده کردند

خبرگزاری فوتبالی- بازیکنان جدید پرسپولیس عملکرد درخشانی برابر الشارجه امارات ارائه دادند.

به گزارش فوتبالی، خرید های جدید تیم فوتبال پرسپولیس با نمایشی که در برابر الشارجه داشتند کادر فنی و هواداران این تیم را امیدوار کردند. پرسپولیسی ها موفق شدند با چهار گل از سد حریف اماراتی خود عبور کنند تا در مرحله بعد حریف السد قطر و یاران ژاوی هرناندز شوند.

اما آنچه در این دیدار خیلی به چشم آمد عملکرد خوب بازیکنان جدیدی بود که به پرسپولیس اضافه شده بودند و فرصت چندانی برای هماهنگی با تیم نداشتند. احسان پهلوان دو گل ساخت و نسبت به بازی های قبلی خیلی خوب در ترکیب این تیم جا افتاد که با کارهای ترکیبی کنار بشار رسن خط دفاع شارجه را حسابی آزار دادند. 

حامد لک هم که با اعتماد به نفس بالا دو سیو عالی برابر مهاجمان گلزن شارجه داشت که در دو بازی گذشته خطرناک ظاهر شده بودند. عیسی آل کثیر هم بالاخره طلسم گل نزدن خود را شکست و با پیراهن پرسپولیس موفق به گلزنی شد. سعید آقایی بعد از مصدومیتی که داشت و غیبت در بازی برابر الدحیل در سمن چپ خط دفاعی قرمزها عملکرد بسیار خوبی داشت و با نفوذهای خود خط دفاعی الشارجه را اذیت کرد و در کارهای دفاعی هم همراه با مدافعان پرسپولیس سربلند بود. میلاد سرلک مانند بازی های گذشته تاثیر مثبتی روی بازی داشت و در میانه زمین همراه با احمد نوراللهی از بهترین بازیکنان امشب بود، سرلک در دقایق پایانی بازی فرصت داشت تا گل پنجم پرسپولیس را به ثمر برساند که ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه شارجه به بیرون رفت.

یحیی گل محمدی حالا امیدوارتر پرسپولیس را آماده رویارویی با السد قطر خواهد کرد تا با برتری برابر این تیم به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

7655