عکس گرفتن مورینیو با خبرنگار مقدونیه‌ای به یاد پدر مرحومش

عکس گرفتن مورینیو با خبرنگار مقدونیه‌ای به یاد پدر مرحومش

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو به قول خود عمل کرد و با خبرنگار مقدونیه ای عکس گرفت.

به گزارش فوتبالی، ایگور الکساندروویچ خبرنگار مقدونیه ای در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین مورینیو پیش از بازی لیگ اروپا میان تاتنهام و اشکندیا از سرمربی تیم انگلیسی خواست تا با او عکس بگیرد .این خبرنگار به مورینیو گفت که پدرش که به تازگی فوت شده عاشق او بوده است و  از مربی پرتغالی خواست تا با هم عکس بگیرند. مورینیو نیز به قولش عمل کرد و با این خبرنگار عکس گرفت.

خبرنگار مقدونیه ای خطاب به مورینیو گفت:" سلام مربی، این فرصت بی نظیری برای من است تا از شما دو سال بپرسم و درخواست یک لطف را داشته باشم. می خواهم درخواستی را از جانب پدرم داشته باشم. اول از همه از جانب پدرم که اکنون در آسمان هاست، برای شما درود می فرستم. یک بار و در زمانی که خیلی بیمار بود از من خواست تا اگر فرصت ملاقات با شما را داشته باشم، با شما عکس بگیرم چرا که برای شما احترام زیادی قائل بود و علاقه زیادی به شما داشت.اگر اجازه بدهید که با شما عکس بگیرم، آن را قاب می کنم و عکسم را بر سنگ قبرش می گذارم. آیا اگر بازی برای شما و تیمتان و پیش رفت، اجازه چنین کاری را به من می دهید؟"

مربی پرتغالی قبل از آن که دو سوال فوتبالی این خبرنگار را جواب بدهد، در جوابش گفت:" از شما خیلی ممنونم. با شما عکس می گیرم و هیچ ربطی هم به نتیجه ندارد. اگر بتوانی که قبل از بازی یا در هتل با ما ملاقات کنی، بهتر است. اگر قرار بود بعد از بازی عکس بگیریم هم مشکلی نیست، ربطی به نتیجه ندارد. باعث افتخار است که با تو عکس بگیرم. باعث افتخار است که پدرت چنین احساساتی راجع به من داشته است. من لیاقتش را ندارم."

در زمانی که تاتنهام برای بازی به مقدونیه سفر کرد، مورینیو سر حرفش ماند و با الکساندروویچ عکس گرفت.

4125