ترکیب بایرن مونیخ و سویا برای سوپرجام اروپا مشخص شد

ترکیب بایرن مونیخ و سویا برای سوپرجام اروپا مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب بایرن مونیخ و سویا برای بازی سوپرجام اروپا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، سویا به عنوان قهرمان لیگ اروپا به مصاف بایرن مونیخ به عنوان فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت تا تکلیف اولین جام اروپایی فصل 21-2020 مشخص شود. سویا برای بازی امشب از ایوان راکیتیچ خرید مهم خود از بارسلونا استفاده کرده است. ترکیب تیم لوپتگی برای بازی امشب بدین شرح است: بونو، ناواس، کنده، دیگو کارلوس، اسکودرو، فرناندو، خوان جردن، راکیتیچ، سوسو، اوکامپوس و دی یونگ.

بایرن مونیخ نیز با این ترکیب وارد میدان خواهد شد: نویر، پاوارد، سوله، آلابا، لوکاس هرناندز، کیمیش، گورتسکا، مولر، گنابری، سانه و لواندوفسکی.

باواریایی ها از سانه به عنوان چهره جدید ترکیبشان اضافه کرده اند و قطعا هواداران هم برای دیدن عملکردش  عملکردش هیجان بالایی دارند. بایرن مونیخ سال درخشانی داشته و مهارناپذیرترین تیم اروپاست در حالی که سویا نیز تیم چالش های غیرممکن است که در عین ناباوری در لیگ اروپا توانست از پس حریفانی نظیر منچستریونایتد و اینتر بربیاید و جام را به اسپانیا ببرد. به هر صورت باید دید که در بازی امشب چه تیمی می تواند جام را بالای سر ببرد هر چند که طبیعتا شانس بایرن به عنوان تیمی که فصل گذشته را با سه جام به پایان برد، بیشتر است.

4125