وایرال شدن ویدیوی مکالمه بامزه رونالدو با دخترش

وایرال شدن ویدیوی مکالمه بامزه رونالدو با دخترش

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو آماده شروع فصلی جدید در تورین می شود که سومین فصلش به عنوان بازیکن یوونتوس خواهد بود و با انگیزه بالایی فصل را آغاز می کند. کریستیانو فعلا در ایتالیا در قهرمانی لیگ موفق بوده اما در اروپا توفیقی نداشته است. البته هواداران رونالدو به زندگی شخصی این ستاره و رابطه اش با نامزدش جورجینا رودریگز و فرزندانش  هم توجه ویژه ای دارند. حالا ویدیویی که از مکالمه کریستیانو با دخترش توسط جورجینا منتشر شده با بازتاب قابل توجهی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی چهار فرزند دارد که سعی می کند از زندگی در کنار انها به بهترین شکل بهره ببرد. ستاره پرتغالی سعی می کند که پس از تمرینات و بازیهای پرفشار در کنار خانواده اش باشد و به بهترین شکل از حضور در کنارشان لذت ببرد.

آلانا مارتینا البته تنها فرزند مشترک کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز است که به نظر می رسد ستاره پرتغالی علاقه ویژه ای به کوچک ترین فرزندش دارد. در ویدیوی بامزه ای که توسط جورجینا منتشر شده، کریستیانو، الانا را در بغل گرفته و با او شوخی می کند و در نهایت او را می بوسد. جورجینا در توصیف این ویدیوی جالب نوشته است:" عشق بی قید و شرط."

هواداران میلیونی جورجینا هم به این ویدیو با حس مثبتی واکنش نشان داده اند. کتیا خواهر رونالدو از عبارت " عشق های من" برای کامنت گذاشتن زیر پست نامزد رونالدو استفاده کرده است.

4125