پیام جالب زلاتان: کرونا شجاعت داشته که من را به چالش طلبیده!

پیام جالب زلاتان: کرونا شجاعت داشته که من را به چالش طلبیده!

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم 38 ساله میلان به کرونا مبتلا شده و به همین خاطر این روزها به قرنطینه رفته است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان در حال حاضر در خانه خود در قرنطینه به سر می برد و منتظر است تا دو تست پیاپی وی در عرض 24 ساعت منفی شود تا مشخص شود که ویروس را شکست داده است. ایبرا اما در پیامی جالب در صفحه توییترش نوشت:" دیروز تست کرونایم منفی شد و امروز مثبت. اما علائمی ندارم. کووید شجاعت داشته که من را به چالش بکشد اما فکر بدی کرده است!"

زلاتان که به پیام های مغرورانه در شبکه های اجتماعی معروف است حالا به نظر می رسد که از بیماری کووید - 19 شاکی است که به سراغش آمده است. ابراهیموویچ بدین ترتیب بازی امشب تیمش در مرحله پلی آف لیگ اروپا را از دست می دهد و در دو بازی مقابل کروتونه و اسپزیا در لیگ ایتالیا هم غایب خواهد بود.  دو روز پیش تست کرونای لئو دوارته دیگر بازیکن میلان نیز مثبت اعلام شده بود و حالا زلاتان دومین بازیکن روسونری ها در روزهای اخیر است که به کرونا مبتلا شده است.

میلان امشب بازی مهمی مقابل تیم بودو گیلمت از لیگ نروژ خواهد داشت تا بتواند سهمیه حضور در لیگ اروپای 21-2020 را به دست بیاورد.

4125