تبریک تولد جالب مانه به خواننده اسطوره‌ای اسپانیا

تبریک تولد جالب مانه به خواننده اسطوره‌ای اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی - خولیو ایگلسیاس خواننده سرشناس اسپانیایی چهارشنبه گذشته 77 ساله شد. این خواننده در سالهای اخیر برای زندگی به آمریکا رفته و از دنیای موسیقی دور شده اما همچنان هزاران هوادار در کل دنیا ترانه های قدیمی اش را دنبال می کنند و حالا مشخص شده که دنیای فوتبال صاحب یکی از هواداران غیرمنتظره خولیو ایگلسیاس است.

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول که شروع فصل درخشانی در تیم یورگن کلوپ داشته و خوش درخشیده، در پیامی در صفحه اینستاگرامش تولد خولیو ایگلسیاس را تبریک گفته است.شاید هیچ کسی پیش بینی نمی کرد که مانع از هواداران پر و پا قرص هنرمند اسپانیایی باشد و به همین خاطر خیلی ها وقتی پیام مانه را در صفحه ایسنتاگرامش دیدند، کاملا شگفت زده شدند. سانه با انتشار تصویری از خولیو ایگلسیاس نوشته بود:"تولدت مبارک استاد"

سادیو مانه در حال حاضر یکی از ستارگان لیورپول است اما در سالهای اخیر شانس حضور در فوتبال اسپانیا را داشته است. رئال مادرید و بارسلونا شرایطش را دنبال می کردند و می توانست به کشوری بیاید که خولیو ایگلسیاس در آن به شهرت رسیده است. البته خولیو خودش در نوجوانی در آکادمی رئال مادرید بازی می کرد اما مصدومیت باعث شد تا مسیر زندگیش کاملا متفاوت باشد و به خوانندگی روی آورد.

4125