ستاره فیلم «ددپول» در آستانه خرید یک تیم فوتبال

ستاره فیلم «ددپول» در آستانه خرید یک تیم فوتبال

خبرگزاری فوتبالی - فوتبال بریتانیا به زودی یک سرمایه گذار سرشناس را به عنوان مالک یکی از تیم هایش در اختیار خواهد داشت. رایان رینولدز بازیگر کانادایی تصمیم گرفته است که به سراغ خرید سهام باشگاهی در لیگ دسته پنجم انگلیس برود. رینولدز البته با راب مک الهنی، بازیگر و کارگردان هالیوودی در این پروژه شریک خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بازیگر کانادایی که به خاطر بازی در نقش "ددپول" به شهرت رسیده است، در آستانه خرید تیم "رکسهم" قرار دارد. 97.5 درصد از اعضای باشگاه ولزی، فروش سهام تیمشان را به رینولدز و مک الهنی تایید کرده اند. تیم رکسهم که در "لیگ ملی" یا همان لیگ دسته پنجم انگلیس حضور دارد، تا قبل از بحران کرونا و تعطیلی مسابقات در رتبه نوزدهم گروه خود قرار داشت. البته این تیم در نهایت از سقوط نجات پیدا کرد و فصل آینده را هم در همین رده آغاز خواهد کرد.

این باشگاه ولزی یکی از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال در بریتانیا با 155 سال قدمت است و حالا یک مالک بسیار سرشناس خواهند داشت. البته رینولدز اولین بازیگری نیست که در دنیای فوتبال سرمایه گذاری می کند. یکی از سرشناس ترین ها ویل فرل است که مدتی است که به یکی از مالکان باشگاه آمریکایی لس آنجلس اف سی تبدیل شده که یکی از متمول ترین و قدرتمندترین باشگاه های فوتبال آمریکاست.

4125