شایعه در رم؛ آلگری به زودی سرمربی می‌شود

شایعه در رم؛ آلگری به زودی سرمربی می‌شود

خبرگزاری فوتبالی – در حالی که تنها یک هفته از آغاز بازی‌های سری آ می گذرد، پائولو فونسکا تحت فشار قرار گرفته و احتمال اخراج او بیش از پیش شنیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، رمی‌ها در اولین بازی فصل خود با ورونا به تساوی ۰-۰ رسیدند و بازی خوبی هم انجام ندادند و پس از پایان بازی هم به دلیل استفاده غیر مجاز از دیاوارا ۳-۰ بازنده اعلام شدند. در همین راستا و با توجه به نتایج بدی که فونسکا در انتهای فصل گذشته گرفت (شکست مقابل سویا در لیگ اروپا و رتبه پنجم در سری آ) حالا خبر رسیده مالکین جدید رم می‌خواهند سرمربی جدیدی برای رم انتخاب کنند.

رسانه لا استامپا از مائوریسیو ساری، رالف رانگنیک و آلگری به عنوان مهم‌ترین گزینه‌های هدایت رم نام برده و شانس آلگری را ببیشتر از همه دانسته است. کوریره دلو اسپورت هم نوشته که این مربی ایتالیایی می‌خواهد به دنیای فوتبال برگردد و به فریدکین (مالک جدید رم) فرکانس‌هایی هم برای آماده بودن خود جهت هدایت رم ارسال کرده است. در همین زمینه سایت رما پرس هم گزارش داده مذاکراتی غیر رسمی و از طریق واسطه برای قبول سرمربیگری آلگری انجام شده و مدیران رم دستمزد ۷.۵ میلیون یورو در هر فصل را به آلگری پیشنهاد کرده‌اند.

باید دید فونسکا در دیدار رم مقابل یوونتوس چه نتیجه ای کسب می‌کند. با یک برد از فشار خارج یا با نتیجه نگرفتن، به درب خروج هدایت می‌شود.

1101