عربشاهی: صعود پرسپولیس به مرحله بعد دور از دسترس نیست

عربشاهی: صعود پرسپولیس به مرحله بعد دور از دسترس نیست

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، ضیا عربشاهی در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در وسط زمین کار را در اختیار گرفتیم اما رفته رفته شرایط سخت شد. به نظر من تعویض همزمان سرلک و کامیابی نیا درست نبود چون هر دو بازیکنان خوب بودند و وسط زمین را در اختیار داشتند.

وی ادامه داد: وقتی بازیکن خسته باشد پاس اشتباه زیاد می دهد و اصلا مساله عجیبی نیست. پرسپولیسی ها هم در این سه بازی خیلی دوندگی داشتند و طبیعی است که خسته شوند، پس باید درست ریکاوری کنند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: به نظرم احسان پهلوان نباید از اول بازی کند. واقعا از او در این سه بازی چیزی ندیدیم. هرچند بازیکنانی مانند آل کثیر، لک، سرلک و سعید آقایی خوب بودند اما پهلوان و رمضانی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

عربشاهی درباره عملکرد میلاد سرلک در خط هافبک پرسپولیس اظهار داشت: سرلک واقعا بازیکن خوبی است که توانسته در مدت کم خودش را با تیم هماهنگ کند اما وقتی خستگی باشد او هم ممکن است اشتباه بازی کند. بشار رسن هم در خط هافبک خیلی خوب بوده و من اگر جای یحیی بودم از وحید امیری در سمت چپ خط هافبک استفاده می کردم و از مهدی عبدی کنار آل‌کثیر در خط حمله. واقعا امیری بهتر از پهلوان می تواند در این منطقه بازی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش پرسپولیس می تواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؟ گفت: صعود دور از دسترس نیست اما ما دوست داریم که به عنوان تیم اول صعود کنیم. به هر حال امیدوارم که بچه ها بتوانند الشارجه را شکست بدهند و به مرحله بعد بروند.

6641