بغض سوارز در مراسم خداحافظی‌اش: نمی‌دانم چگونه باید مقابل بارسلونا بازی کنم

بغض سوارز در مراسم خداحافظی‌اش: نمی‌دانم چگونه باید مقابل بارسلونا بازی کنم

خبرگزاری فوتبالی – لوئیس سوارز در مراسم خداحافظی‌اش در نیوکمپ آخرین حرف‌های خود به عنوان بازیکن تیم بارسلونا را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، سوارز در مراسم خداحافظی‌اش گفت: مانند یک سورپرایز است. چیزی آماده نکرده‌ام. این باشگاه از زمانی که در سال ۲۰۱۴ با من قرارداد امضا کرده به من اطمینان داشت و با وجود دانستن شرایط من پس از اشتباهات، به من همچنان اطمینان می‌کرد. وقتی اینجا آمدم همه در کنار من بودند و به من اعتماد داشتند. قبول کردن چنین چیزی آسان نیست. مربیان و هم تیمی‌های من جوری من را در کنار خود قبول کردند که فوق‌العاده بود.

سوارز در ادامه گفت: تمام مردم می‌دانند که چه فداکاری‌هایی در این سال‌ها برای بارسلونا انجام دادم. برای بهترین تیم دنیا بازی کردم. می‌دانم که دوران من به پایان رسیده اما من باید بابت تمام کارهایی که انجام داده‌ام مفتخر باشم. باشگاه به تغییرات نیاز داشت و مربی روی من حساب نمی‌کرد. می‌خواهم نشان دهم که هنوز هم می‌توانم در سطح بالا حضور داشته باشم. با علاقه و هیجان به اتلتیکو مادرید می‌پیوندم اما هنوز فکر نکرده‌ام که بازی کردن مقابل بارسلونا چگونه خواهد بود. نمی‌توانم این مسئله را هضم کنم.

این مهاجم اروگوئه‌ای در ادامه افزود: لئو می‌دانست من به چه چیزی فکر می‌کنم و من تفکرات او را می‌دانستم. آن‌قدر سن داریم که بتوانیم بهم توصیه کنیم. لئو احساس عجیبی داشت زیرا از حالا به بعد رقیب او هستم اما هیچ چیزی در روابط ما تغییر نکرده است.

گفتنی است دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید روز ۱ آذر مقابل هم قرار می‌گیرند.

1101