جهانبخش مقابل منچستریونایتد در ترکیب اصلی تیم نیست

جهانبخش مقابل منچستریونایتد در ترکیب اصلی تیم نیست

خبرگزاری فوتبالی- ستاره ایرانی تیم برایتون علی‌رغم درخشش مجدد در جام اتحادیه به نظر می‌رسد بازهم جایی در ترکیب اصلی برایتون مقابل منچستریونایتد ندارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال برایتون انگلیس شب گذشته(چهارشنبه) در چارچوب دور سوم مسابقات جام اتحادیه به مصاف میزبان ناشناخته خود یعنی پرستون‌نورث‌اِند رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون زننده گل اول تیمش بود.

این بازیکن گیلانی در بازی قبلی برایتون در جام اتحادیه نیز مقابل پورتس‌موث یک گل زده بود و یک پاس گل داده بود اما در دیدار بعدی که در لیگ مقابل نیوکاسل انجام شد در اوقات تلف شده نیمه دوم وارد میدان شد. اتفاقی که احتمالا در بازی پیش روی آبی سفیدها در برابر منچستریونایتد هم تکرار شود.

برایتون در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید روز شنبه از ساعت ۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی خود یعنی آمکس به مصاف شیاطین سرخ برود و احتمالا گراهام پاتر به ترکیب تیم برنده خود در لیگ دست نزند و بازهم جهانبخش به نیمکت برود. نزدیکی مسابقات در انگلیس باعث شده تا پاتر به نفراتی مثل جهانبخش که در لیگ کمتر به بازی گرفته می‌شوند در جام اتحادیه میدان بدهد و به همین دلیل در لیگ مجددا باید ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان را روی نیمکت ببینیم؛ مگر اینکه تصمیم خاصی اتخاذ شود.

البته درخشش علیرضا در ۲ بازی جام اتحادیه باعث شده تا بتوان از او به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های تعویض یاد کرد. جهانبخش مقابل چلسی و نیوکاسل هم به عنوان یار جانشین چند دقیقه‌ای به زمین آمد و هیچ بعید نیست که در جدال برابر یونایتد هم این اتفاق تکرار شود. با سبک شدن بازی‌ها در هفته‌های آتی احتمالا بازیکن ایرانی برایتون دقایق بیشتری را در لیگ در درون زمین سپری خواهد کرد.

6641