عصبانیت دی‌ماریا از عدم دعوت به تیم ملی آرژانتین: من پیر نیستم!

عصبانیت دی‌ماریا از عدم دعوت به تیم ملی آرژانتین: من پیر نیستم!

خبرگزاری فوتبالی – در آخرین لیستی که اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام شده نام دی‌ماریا وجود ندارد و این بازیکن از این مسئله ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، دی‌ ماریا در گفت و گو با  Closs Continental گفته: نمی‌توانم توضیحی پیدا کنم. هیچ حرف ندارم. تیم ملی آرژانتین مهم‌ترین مسئله برای من است. اگر تمام تلاشم را در پاریسن ژرمن می‌کنم دلیلش این است که فرصتی برای حضور در تیم ملی آرژانتین کسب کنم. سخت است که بفهمم با وجود فرم خوبم چرا به تیم ملی دعوت نشده‌ام. اگر دعوت نشدم یعنی آن‌ها نخواسته اند که دعوت شوم. بنابراین من به جنگیدن برای حضور در تیم ملی آرژانتین ادامه می‌دهم.

دیماریا درباره انتقاداتی که از سن او می‌شود گفته: من ۳۲ سال دارم اما در این سن پیر هستم؟ بعضی از مردم می‌گویند که من پیر شده‌ام اما من ۳۲ سال دارم و مانند قبل به تلاشم ادامه می‌دهم و می‌دم. در هر بازی نشان می‌دهم که پیر نیستم و می‌توانم در سطح نیمار و امباپه باشم.

دی‌ماریا پیش تر هم در یک پست اینستاگرامی پس از اعلام اسامی دعوت شده به تیم ملی نوشته بود: هر اتفاقی بیفتد من تسلیم نمی‌شوم. هیچ وقت تسلیم نشده‌ام.

گفتنی است کمیته انضباطی فوتبال فرانسه هم اخیرا این بازیکن را به دلیل پرتاب آب دهان، ۴ جلسه از همراهی تیمش محروم کرده است.

1101