تمجید لوپتگی از بایرن مونیخ؛ سال‌هاست چنین تیمی در اروپا ندیده‌ام

تمجید لوپتگی از بایرن مونیخ؛ سال‌هاست چنین تیمی در اروپا ندیده‌ام

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم سویا پیش از دیدار مقابل بایرن به تمجید از این تیم و هانسی فلیک پرداخت.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دو تیم بایرن مونیخ و سویا در چهارچوب سوپرکاپ اروپا در ورزشگاه پوشکاش آره‌نا شهر بوداپست مجارستان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار نبردی بین قهرمان لیگ قهرمانان، یعنی بایرن مونیخی است که فصل گذشته در لیگ قهرمانان غوغا کرد و سویایی که فاتح همیشگی لیگ اروپا لقب گرفته.

خوان لوپنگی در کنفرانس خبری پیش از دیدار سوپکاپ اروپا گفته: تیمی مثل بایرن فعلی، سال‌هاست که اروپا دیده نشده است. بایرن مونیخ مربی دارد که بابت هدایت این تیم و قدرتی که تزریق کرده شایسته اعتبار است. انجام دادن کاری که او کرده خیلی سحت است زیرا او دقیقا می‌داند آن‌ها چگونه بازی می‌کنند، چگونه جمله می‌کنند و چگونه دفاع خواهند کرد.

لوپتگی در ادامه افزود: با ما امیدی بالا پای به مسابقه می گذاریم. عطش واقعی به برد داریم و از رقابت با بایرن مونیخ هیجان زده هستیم. بازی مقابل این تیم به ما انگیزه می‌دهد و می‌تواند باعث رشد ما شود. برای شکست دادن بایرن مونیخ به بهترین شکل فیزیکی‌، ذهنی و شخصیتی‌منان نیاز داریم. می‌خواهیم تلاش کنیم  تا بهترین نسخه‌مان را قابل حریف ارائه دهیم و با بهترین شکل ممکن بازی کنیم.

1101