مورینیو: بدترین لحظه کاری‌ام؟ شکست به همراه رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

مورینیو: بدترین لحظه کاری‌ام؟ شکست به همراه رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

خبرگزاری فوتبالی – شکست مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بدترین لحظه کاری مورینیو بوده است.

به گزارش فوتبالی، خوزه مورینیو، سرمربی فعلی تیم تانتهام عدم قهرمانی با رئال مادرید در اروپا را یکی از بدترین خاطراتش عنوان می‌کند. رئال مادرید در فصل ۱۲-۲۰۱۱ به همراه مورینیو به نیمه نهایی این مسابقات رسید و در این مرحله با بایرن مونیخ رو در رو شد. این دیدار، بازی برگشت بود و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که رئالی‌ها در آن ناموفق بودند و بدترین لحظه کاری مورینیو را ساختند.

خوزه مورینیو در جریان یک گفت و گوی تلویزیونی با یک شبکه پرتغالی گفته: اگر قرار باشد که بدترین لحظه‌ را انتخاب کنم، آن لحظه حذف به همراه رئال مادرید خواهد بود. ما بهترین تیم اروپا بودیم. بدون هیچ شکی. قهرمان لالیگا شدیم و تمام رکوردهای امتیازگیری و گلزنی را از آن خود کردیم و قطعا قهرمان آن فینال می‌شدیم. شک ندارم.

مورینیو در ادامه افزود: چیزی که بیشتر از همه من را آزار می‌دهد این است که ما رونالدو، کاکا و راموس را برای ضربات پنالتی انتخاب کردیم. کسانی که قطعا پنالتی خود را گل می‌کردند. نفراتی پنالتی خود را از دست دادند که هیچ‌گاه این ضربه را از دست نمی‌دهند. این مسئله من را غرق کرد!

گفتنی است پس از آن مسابقات و عدم توفیق رئال در لیگ قهرمانان اروپا، مورینیو تنها ۱۲ ماه دیگر در سانتیاگو برنابئو دوام آورد و این تیم را به مقصد لندن ترک کرد تا دوباره روی نیمکت چلسی بنشیند.

1101