ستاره آرژانتینی یوونتوس به تمرینات این تیم بازگشت

ستاره آرژانتینی یوونتوس به تمرینات این تیم بازگشت

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس در هفته‌ی دوم سری آ به مصاف رم خواهد رفت و در حال پیگیری تمرینات خود برای این بازی است. آندره آ پیرلو می‌خواهد روند 9 قهرمانی پیاپی یوونتوس در اسکودتو را ادامه دهد و برای تکرار قهرمانی یوونتوس در سری آ تلاش می‌کند. بیانکونری ها در هفته‌ی اول سری آ با نتیجه‌ی 3 بر 0 در تورین سمپدوریا را شکست داده بودند و در هفته‌ی دوم، خارج از خانه به مصاف رم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس امروز به تمرینات این تیم بازگشت و رسما برای اولین بار در این فصل با بیانکونری ها تمرین کرد و به نظر می‌رسد که به بازی این تیم مقابل رم می‌رسد. او یک ماه پیش به دلیل آسیب دیدگی که از ناحیه ران داشت از میادین دور شده بود و اکنون به نظر می‌رسد که شرایطش بهبود یافته و از مصدومیت بازگشته است.

به گفته‌ی توتو اسپورت، پائولو دیبالا اولین بازی این فصلش مقابل رم انجام خواهد داد و آندره آ پیرلو روی این بازیکن حساب خواهد کرد. دیبالا یکی از بهترین دوستان کریستیانو رونالدو در یوونتوس است و با هم هماهنگی خوبی دارند. آلوارو موراتا هم که به تازگی به یوونتوس پیوسته است هنوز به طور فردی تمرین می‌کند و وارد تمرینات گروهی این تیم نشده است.

1470