گلزنی پسر سوم زیدان در تیم رائول؛ سومی موفق می‌شود؟

گلزنی پسر سوم زیدان در تیم رائول؛ سومی موفق می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - تیم رزروهای رئال مادرید موسوم به کاستیا در دیداری دوستانه در مقابل پوزوئلو با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم رزروهای رئال مادرید که مربیگری ان به عهده رائول گونزالس کاپیتان اسطوره ای رئال مادرید است چهره های جالبی را در اختیار داشت. در حقیقت تئو پسر سوم زیدان در این بازی به میدان رفت و گل هم زد. لوکاس پسر کانیزارس دروازه بان اسبق رئال مادرید، والنسیا و تیم ملی اسپانیا هم در این بازی حضور داشت و در چارچوب دروازه تیم رائول قرار گرفت.

لوکاس کانیزارس که بخشی از تیم جوانان رئال مادرید در فصل آینده خواهد بود از سال 2014 وارد آکادمی رئال مادرید شده است. او دروازه بانی است که در تک به تک ها خیلی خوب کار می کند و امیدوار است که خاطرات خوبی را رقم بزند و یاد پدرش را زنده کند. از سویی تئو زیدان که با شماره 10 بازی می کرد توانست در این بازی گل زنی کند. تئو در سال 2010 وارد آکادمی رئال مادرید شده و مثل پدرش در پست هافبک هجومی بازی می کند.

پیش از این انزو و لوکا دو پسر دیگر زیدان پس از تجربه ای ناموفق در آکادمی رئال مادرید، از تیم جدا شدند. لوکا که درون دروازه بازی می کند، در حال حاضر بدون تیم مانده در حالی که انزو مسیر چندان موفقی را بعد از  جدایی از رئال مادرید طی نکرده و در تیم ها و لیگ های کوچک بازی کرده است.

4125