محرومیت چهار جلسه ای دی ماریا به علت پرتاب آب دهان به آلوارو

محرومیت چهار جلسه ای دی ماریا به علت پرتاب آب دهان به آلوارو

خبرگزاری فوتبالی - آنخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن به علت پرتاب آب دهان به آلوارو گونزالس در حین بازی پی اس جی و مارسی با چهار جلسه محرومیت مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ فوتبال فرانسه با بررسی تصاویر تلویزیونی به این نتیجه رسید که دی ماریا مرتکب رفتار غیرورزشی شده است و با پرتاب آب دهان به مدافع اسپانیایی مارسی رفتار زشتی داشته که به خاطرش با چهار جلسه محرومیت مواجه شده است.

البته بر اساس قوانین، دی ماریا ممکن بود که تا ده جلسه محروم شود اما در نهایت برایش تخفیف ایجاد شود. یکی از دلایلی که محرومیت وی چهار جلسه بود مربوط به خوش رفتاری این بازیکن در فصل های اخیر بود و هرگز پرونده ای برایش در کمیته انضباطی باز نشده بود.

از سویی پرونده درگیری و توهین های آلوارو گونزالس و نیمار به همدیگر همچنان باز است و کمیته انضباطی در یک تا دو هفته آینده در این باره حکم صادر خواهد کرد. احتمالا هر دو بازیکن سه تا چهار ماه محروم می شوند و ادامه لیگ فرانسه تا پایان سال 2020 را از دست می دهند.

دی ماریا بدین ترتیب در بازی بعدی پی اس جی و استاده رنس حضور نخواهد داشت تا اولین از چهار جلسه محرومیتش را پشت سر بگذارد.

4125