بارسلونا هیچ علاقه‌‌ای به جذب مدافع چلسی ندارد

بارسلونا هیچ علاقه‌‌ای به جذب مدافع چلسی ندارد

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که گفته می‌شد بارسلونا ممکن است به سراغ جذب آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی برود، اما به نظر می‌رسد که سران بارسلونا و همچنین رونالد کومان هیچ علاقه‌ای به جذب این بازیکن نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، با آمدن رونالد کومان به بارسلونا، او به دنبال جذب یک مدافع وسط برای این تیم است. گزینه‌های مختلفی پیرامون آبی و اناری ها مطرح شده است. یکی از این گزینه‌ها آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی، بوده است اما آنطور که پیداست کومان علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و مطرح شدن این نام پیرامون بارسلونا صرفا توسط رسانه‌ها اتفاق افتاده است. به گفته‌ی ال موندو دپورتیوو، حرف هایی که پیرامون تمایل بارسلونا به جذب مدافع چلسی در روزنامه‌ی آلمانی کیکر مطرح شده، بی اساس است و بارسلونا هیچ علاقه‌ای به جذب او ندارد و پیشنهادی را به چلسی برای جذب این بازیکن نداده است.

رودیگر در تابستان 2017 از رم راهی چلسی شد، اما اکنون و پس از اینکه چلسی، مالانگ سار و تیاگو سیلوا را خریداری کرده، شانس بازی کردن او در استمفورد بریج بسیار کم شده است و همین مسئله این بازیکن را به فکر جدایی از چلسی انداخته است. بارسلونا هم در این تابستان به دنبال خرید مدافع است اما بعید به نظر می‌رسد که رودیگر یکی از گزینه‌های آن‌ها باشد چرا که بلوگرانا به جذب اریک گارسیا تمایل بیشتری دارد.

1470