ایموبیله: کفش طلا هدف من بود؛ کرونا می‌خواست مرا متوقف کند!

ایموبیله: کفش طلا هدف من بود؛ کرونا می‌خواست مرا متوقف کند!

خبرگزاری فوتبالی - چیرو ایموبیله، فاتح کفش طلای 2019/20، معتقد است که در حال حاضر در بهترین شرایط دوران حرفه‌ای خود قرار دارد. مهاجم ایتالیایی لاتزیو فصل گذشته توانست لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو را در مسیر فتح کفش طلا شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، ایموبیله با 36 گل کفش طلا را برد. او معتقد است که به یکی از رویا های شخصی‌اش تحقق بخشیده است. او در گفتگو با رادیو Esercito گفت:" کفش طلا هدف من بود، یک رویای شخصی. من چند سال پیش خیلی به آن نزدیک شدم اما به دلیل مصدومیت فرصت خود را از دست دادم. امسال ویروس کرونا سعی کرد مرا متوقف کند اما من می دانستم که هم تیمی هایم از هر لحاظ به من کمک خواهند کرد."

مهاجم ایتالیایی در ادامه افزود:" بیشترین رضایت را از دوران حرفه‌ای خود دارم. ما با لاتزیو پیروز شدیم و با تیم ملی خیلی خوب کار کردیم. این بهترین لحظه در دوران حرفه‌ای من است. تیم ملی رویای همه است. وقتی آن پیراهن را می پوشید باید از تمام احساساتی که به شما می دهند نهایت لذت را ببرید. این یک لذت فوق العاده است، پوشیدن پیراهن ملت خود باعث افتخار است. ما تیمی هستیم که ترکیبی مناسب از بازیکنان باتجربه و استعدادهای جوان را در اختیار داریم. تاکنون یک مسیر عالی را طی کرده‌ایم و انتظارات زیادی وجود دارد. این به ما انگیزه بیشتری می دهد تا برای قهرمانی در اروپا بازی کنیم."

1470