موراتا: همیشه یوونتوس را خانه خودم می‌دانستم

موراتا: همیشه یوونتوس را خانه خودم می‌دانستم

خبرگزاری فوتبالی - آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید راهی یوونتوس شد. این دومین بار است که موراتا به یوونتوس می‌رود. او از این انتقال خوشحال به نظر می‌رسد و معتقد است که رویایش به تحقق پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اسپانیایی سال‌های 2014 تا 2016 را در یوونتوس توپ می‌زد و عملکرد خوبی در این تیم داشت. او در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه یوونتوس گفت:" این یک حس بسیار خوب درباره‌ی بازگشت من به اینجاست. من همیشه احساس می کردم که به اینجا تعلق دارم و اکنون خوشحالم. نمی توانم صبر کنم تا در کنار هم تیمی‌هایم باشم. دوره‌ی اول عالی بود ، اما اکنون اطمینان دارم که بازیکن بهتری هستم و در بسیاری از جنبه های زندگی ام بالغ تر شده‌ام. مطمئن هستم که این یک دوره‌ی عالی دیگر خواهد بود."

موراتا در ادامه افزود:"من همیشه برای یوونتوس آماده خواهم بود. این یک باشگاه عالی و یک خانواده است. وقتی درجایی هستید که احساس خانه بودن نسبت به آن دارید، همیشه تمایل به بازگشت وجود دارد."

گفتنی است که آلوارو موراتا محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید به حساب می‌آید. او در سال 2014 از رئال مادرید راهی یوونتوس شده بود. موراتا سابقه‌ی بازی در چلسی را هم در کارنامه‌ی خود دارد. دوران حضور موراتا در اتلتیکو مادرید حدود 2 سال بود.

1470