نظر فلیک و نویر درباره احتمال پیوستن هافبک دورتموند به بایرن مونیخ

نظر فلیک و نویر درباره احتمال پیوستن هافبک دورتموند به بایرن مونیخ

خبرگزاری فوتبالی - ماریو گوتزه، هافبک آلمانی دورتموند، بین سال های 2013 تا 2016 در بایرن مونیخ توپ می‌زد و پس از آن مجددا به دورتموند بازگشت. اکنون قرارداد گوتزه با دورتموند تمام شده است و از بایرن مونیخ به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می‌شود. هانسی فلیک و مانوئل نویر درباره‌ی او صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی، هانس دیتر فلیک که زمانی در تیم ملی آلمان فعالیت می‌کرده است، اکنون گوتزه را یکی از گزینه‌هایش نمی‌داند. او پیش از بازی مقابل سویا در سوپرجام اروپا گفت:" من از زمان حضورم در تیم ملی با او به طور مداوم ارتباط داشته‌ام. توجه زیادی به ماریو دارم و می‌دانم نقاط قوت او كجاست. اما در حال حاضر او گزینه‌ای برای ما نیست."

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، درباره‌ی گوتزه گفت:" ماریو بازیکن بسیار خوبی است ، که این محیط را می شناسد. او خودش گفت که می‌خواهد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. بسیار جاه طلب است و من او را به عنوان بازیکنی می شناسم که همیشه در شرایط خوبی است. خواهیم دید به کجا می‌رود. این مدیران هستند که باید تصمیم بگیرند که آیا او یک گزینه برای ماست یا نه. اما من اطمینان دارم که او می تواند در بایرن عملکرد خوبی داشته باشد."

1470