رونمایی رسمی بارسلونا از شماره پیراهن جدید آنسو فاتی

رونمایی رسمی بارسلونا از شماره پیراهن جدید آنسو فاتی

خبرگزاری فوتبالی - آنسو فاتی را می توان بازیکن تیم بزرگسالان بارسلونا به شمار آورد. این مهاجم اسپانیایی - گینه ای امروز رسما در لیست تیم بزرگسالان بارسلونا قرار گرفت و کاتالان ها از شماره جدید وی در فصل 21-2020 یعنی شماره 22 رونمایی کردند. فاتی با شماره جدیدش در بازی مقابل ویارئال در نیوکمپ حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، فاتی شماره 22 را می پوشد که تا قبل از این در اختیار آرتورو ویدال بود اما با انتقال هافبک شیلیایی به اینتر آزاد شد. در حال حاضر یکی از ابهامات این است که شماره 9 که در اختیار لوئیز سوارز بود با انتقال مهاجم اروگوئه ای به اتلتیکو نصیب چه کسی خواهد شد.

بر اساس قرارداد فاتی، با توجه به این که اسمش در لیست تیم بزرگسالان فسخ شده، رقم فسخ قراردادش از 170 بخ 400 میلیون یورو رسیده است. این بازیکن در حال حاضر تا سال 2022 با بارسا قرارداد دارد اما انتظار می رود که کاتالان ها به دنبال تمدید قراردادش باشند.

فاتی در مورد قرار گرفتنش در لیست تیم بزرگسالان در پیامی توییتری نوشت:" خیلی خوشحالم که رسما بازیکن تیم بزرگسالان شدم. به امید لحظات خوب بسیار با شماره 22 . درود بر بارسلونا. " و صفحه توییتر باشگاه بارسلونا هم عکس فاتی را منتشر کرده و نوشته است:" این رویای هر بازیکنی در لاماسیا است."

آنسو فاتی فصل گذشته 24 بازی در تیم بزرگسالان بارسلونا انجام داد که در یازده تا از بازیهایش فیکس بود. آنسو شماره 21 را می پوشید. او در بازی شنبه گذشته مقابل الچه نیز شماره 31 را پوشید اما در فصل جدید با شماره 22 بازی خواهد کرد. فاتی تجربه حضور در تیم بزرگسالان اسپانیا را هم دارد.

4125