قیمت امباپه در تابستان 2021 چقدر خواهد بود؟

قیمت امباپه در تابستان 2021 چقدر خواهد بود؟

خبرگزاری فوتبالی - آینده کیلیان امباپه همچنان یکی از ابهامات ترکیب پاریسن ژرمن در این فصل است. ملی پوش فرانسوی در تابستان سال 2021 می تواند به یکی از مهمترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال تمدید شود هر چند که قیمتش به این بستگی خواهد داشت که پاریسن ژرمن بتواند او را مجاب به تمدید قرارداد کند یا نه.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانسوی معتبر اکیپ به تخمین زدن قیمت امباپه پرداخته است. اگر کیلیان در نهایت قراردادش را با پی اس جی تمدید کند، قیمتش در سال آینده به صورت تخمینی از 242 به 281 میلیون یورو خواهد رسید که رشد قابل توجهی است و البته جذب او برای مشتریانش نظیر رئال مادرید و لیورپول عملا غیرممکن خواهد شد.

در حال حاضر امباپه در سایت های تخمین قیمت بازیکنان فوتبال ارزشمندترین است. سایت ترانسفرمارکت قیمت این بازیکن را 180 میلیون یورو تعیین کرده است، سایت KPMG  روی بازیکن فرانسوی 200 میلیون یورو قیمت گذاشته و مرکز تحقیقات سایس هم قیمت تخمینی 242 میلیون یورو را تعیین کرده است. البته تعطیلی لیگ فرانسه به خاطر کرونا باعث شد تا قیمت این بازیکن ده درصد کاهش یابد.

قرارداد فعلی امباپه با پی اس جی تا سال 2022 اعتبار دارد و اگر قراردادش را تمدید نکند، قیمتش کاهش می یابد و به صد میلیون یورو می رسد، مبلغی که برای ستاره سالهای آینده فوتبال جهان مبلغ بسیار معقولی است که چه رئال مادرید و چه لیورپول هیچ مشکلی برای پرداخت آن نخواهند داشت.

4125