اوضاع بارسلونا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ از زبان روبرتو

اوضاع بارسلونا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ از زبان روبرتو

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در لیگ قهرمانان فصل گذشته با نتیجه 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ شکست خورد. این شکست تاثیرات زیادی روی بارسلونا داشت و منجر به اخراج کیکه ستین و همچنین تغییراتی در سطح مدیریتی بارسلونا شد و برخی از بازیکنان هم مجبور به ترک نیوکمپ شدند.

به گزارش فوتبالی، سرجی روبرتو معتقد است که فراموش کردن شکستی که بارسلونا مقابل بایرن مونیخ خورد بسیار سخت است و این بازی هنوز هم روی بارسلونا تاثیر می‌گذارد. سرجی روبرتو در گفتگو با رادیو کاتالونیا که گزارش آن توسط روزنامه آ اس منتشر شد، گفت:" فراموش کردن بازی مقابل بایرن مونیخ سخت است. ما بدترین تابستان ممکن را پشت سر گذاشتیم. بعد از آن بازی دیگر نمی خواستیم فوتبال بازی کنیم.  با این حال ، زیر نظر مربی جدید، ما برای فصل جدید بسیار سخت کار می کنیم. او از نظر تاکتیکی ما را آماده می کند و جلسات تمرینی بسیار طولانی است. او خیلی واضح چیزها را می بیند و این برای تیم خوب است. من به بازیکنان و مربی جدید اعتماد کامل دارم. "

گفتنی است که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تا تابستان 2022 اعتبار دارد. روبرتو در حال حاضر 28 ساله است و پیش‌تر از رفتن به لیگ آمریکا استقبال کرده بود و دوست دارد پس از پایان دورانش در بارسلونا راهی آن لیگ شود.