سوال روز/ پنالتی زن های شارجه آنالیز شدند؟

سوال روز/ پنالتی زن های شارجه آنالیز شدند؟

خبرگزاری فوتبالی- پس از اینکه داور بازی پرسپولیس و الدحیل نقطه پنالتی را به نشانه خطای شجاع خلیل زاده روی مهاجم این تیم اعلام کرد، حامد لک رو به نیمکت پرسپولیس کرد و از داود فنایی پرسید به کدام سمت بپرم.

به گزارش فوتبالی، مربیان دروازه بانی در فوتبال امروز دنیا قبل از بازی ها آنالیزی از بازیکنان پنالتی زن حریف انجام می دهند و معمولا پیش از دیدار با هر تیمی با شناخت پنالتی زن‌های اصلی حریف و آنالیز پنالتی‌هایی که قبلا زده‌اند، به دروازه بان تیم خود راهکارهایی برای مهار پنالتی ارائه می‌دهند و  به دروازه بان خود تفهیم می‌کنند که بازیکن حریف تمایل دارد پنالتی خود را به کدام سمت بزند.

اما در بازی پرسپولیس و الدحیل داور سریلانکایی مسابقه تصمیمی بحث برانگیز گرفت و در یک صحنه جدال شجاع خلیل‌زاده با مهاجم حریف بر سر توپ را که هر دو برای سر زدن پریده بودند پنالتی تشخیص داد. در این شرایط نکته عجیب اینکه حامد لک از فاصله‌ای دور و از روی خط دروازه با سوال از داوود فنایی سوال می‌کند که به کدام سمت بپرد که فنایی پاسخی به این سوال حامد لک نداد. این موضوع بازتاب فراوانی داشت و انتقادهای زیادی را متوجه مربی دروازه بان‌های پرسپولیس کرد.

عملکر مهاجمان شارجه در بازی های گذشته نشان می دهد که آنها می توانند در محوطه جریمه پرسپولیس خطرناک باشند و روی حرکات تکنیکی خود بتوانند از مدافعان پرسپولیس پنالتی بگیرند، حال از دوحه خبر می رسد مربیان پرسپولیس و داود فنایی به عنوان مربی دروازه بان های این تیم آنالیزی از مهاجمان این تیم و پنالتی زن های آن ها انجام داده اند تا اگر مانند بازی قبل مرتکب خطای پنالتی شدند، حامد لک تصمیم درستی را اتخاذ کند.

پس از اینکه دروازه بان پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی هم برابر استقلال در ضربات پنالتی توفیقی نداشت انتقادات زیادی از داود فنایی به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس شد.

7655