عیسی‌زاده: 14 بازیکن اصلی خود را از دست دادیم

عیسی‌زاده: 14 بازیکن اصلی خود را از دست دادیم

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تیمی که 13-14 بازیکن اصلی‌اش را از دست بدهد تقریباً چیزی از آن نمی‌ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی عیسی زاده درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت پس از انتخاب سید سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: پورموسوی پس از انتخابش بلافاصله کار خود را آغاز کرد و فهرست بازیکنان مدنظر خود را هم در اختیار ما قرار داد. البته هنوز دستیارانش را به ما معرفی نکرده و هر زمان این کار را انجام بدهد اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره زمان شروع تمرینات صنعت نفت توضیح داد: برای آغاز تمرینات ابتدا باید چند بازیکن جذب کنیم. می‌دانید که تیم ما در فصل و انتقالات تا حدی اذیت شد و بسیاری از بازیکنان تأثیرگذار سال گذشته‌اش را از دست داد. در کل صنعت نفت خیلی به هم ریخت و این موضوع مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیمی که 13-14 بازیکن اصلی‌اش را از دست بدهد تقریباً چیزی از آن نمی‌ماند. صنعت نفت آخرین تیمی است که در فصل نقل و انتقالات کار خود را شروع کرد و باید ببینیم چه بازیکنانی مانده‌اند و با تیم‌های دیگر قرارداد نبسته‌اند تا طبق نظر پورموسوی با آنها وارد مذاکره شویم.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر از جمع بازیکنان فصل گذشته نفراتی مانند محمد اهل‌شاخه، طالب ریکانی، بختیار رحمانی، مهدی حنفی و محمود مطلق‌زاده و چند بازیکن دیگر با ما قرارداد دارند اما بسیاری از بازیکنان فصل پیش خود را از دست دادیم.

وی درباره سختی کار باشگاه صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات گفت: خودم همیشه دوست دارم کار سخت را انجام بدهم و دنبال کار راحت نیستیم. تاکنون با بازیکنی به شکل قطعی به توافق نرسیده‌ایم و باید ابتدا با آنها مذاکرات لازم را انجام بدهیم. هر زمان عقد قرارداد بازیکنی با تیم‌مان نهایی شده آن را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره جدایی مسعود رضاییان از این باشگاه گفت: رضائیان با توجه به دوری‌اش از آبادان نمی‌تواند در این شهر فعالیت کند. با این وجود از صنعت نفت به شکل کامل جدا نشده است و سعی داریم از این مدیر با تجربه کمک بگیریم و جانشینی‌ هم برای رضاییان تعیین نکرده‌ایم. 

عیسی‌زاده درباره آخرین وضعیت انتقال مالکیت باشگاه صنعت نفت به شرکت پالایشگاه نفت آبادان اظهار داشت: این موضوع زمان‌بر است و باید مراحل لازم را طی کرده و مجوزهای لازم هم کسب شود تا صنعت نفت بتواند تحت مالکیت پالایشگاه دربیاید.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود سیروس پورموسوی با فشار استاندار خوزستان به عنوان سرمربی صنعت نفت انتخاب شده است، توضیح داد: اصلاً اینگونه نیست زیرا پورموسوی با نظر من و هیأت مدیره صنعت نفت سرمربی تیم ما شد. هیات مدیره صنعت نفت مستقل بوده و تحت تأثیر کسی هم نیست.

مدیرعامل صنعت نفت تصریح کرد: از خدا می‌خواهیم مسئولان استانی به فکر صنعت نفت باشند اما استاندار خوزستان هیچ فشاری به باشگاه برای انتخاب پورموسوی نیاورد و قویاً چنین بحثی را رد می‌کنم. شخصیت وی هم به شکلی نیست که بخواهد در این کارها دخالت کند. در کل پورموسوی انتخاب خودمان بود و بحث دیگری هم وجود ندارد.

6641