پیش‌بازی پرسپولیس-شارجه/آخرین فرصت صعود

پیش‌بازی پرسپولیس-شارجه/آخرین فرصت صعود

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان چاره‌ای جز پیروزی مقابل شارجه ندارد.

به گزارش فوتبالی، باخت شاگردان یحیی به الدحیل همه چیز را خراب کرد. قرمزها اگر آن بازی را می‌بردند،خیالشان بابت صعود راحت می‌شد منتهی یک پنالتی بحث برانگیز باعث شد تا پرسپولیس از حریف قطری‌اش ببازد و از طرف دیگر پیروزی شارجه مقابل التعاون هم مزید بر علت شد تا معادلات گروه C پیچیده‌تر شود و حالا پرسپولیس تنها در شرایطی می‌تواند راهی مرحله حذفی شود که حریف اماراتی‌اش را ببرد.

حریف خطرناک: دیروز برایتان نوشتیم که پرسپولیس در بدترین زمان ممکن به مصاف شارجه باید برود چرا که تیم اماراتی در دو بازی قبلی‌اش نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته و 4 گل به الدحیل و 6 گل به التعاون زده است.

نتیجه بازی قبلی: پرسپولیس که به الدحیل باخت و شارجه هم التعاون عربستان را 6 تایی کرد.

نتیجه بازی رفت: بازی رفت دو تیم در شارجه امارات با تساوی 2-2 به پایان رسید. علی علیپور در آن بازی برای پرسپولیس دبل کرد و خلفان و مندس گلزنان شارجه بودند.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 7 امتیاز در رده سوم قرار دارد و شارجه 7 امتیازی به دلیل تفاضل گل بهتر به نسبت پرسپولیس، تیم دوم است.

نکته: تساوی در بازی فردا نه به درد پرسپولیس می‌خورد نه شارجه چون اگر این اتفاق رخ دهد و التعاون هم بتواند الدحیل را شکست دهد، آن وقت نماینده عربستان به همراه الدحیل راهی مرحله حذفی خواهد شد و پرسپولیس و شارجه حذف می‌شوند.

1984