میلیک باید سطح توقع مالی‌اش را کم کند تا به لیگ برتر برود!

میلیک باید سطح توقع مالی‌اش را کم کند تا به لیگ برتر برود!

خبرگزاری فوتبالی – آرکادیوش میلیک که تا چندی پیش قرار بود به رم بپیوندد اما در تست پزشکی این تیم رد شد، مورد توجه تیم‌هایی چون تاتنهام، نیوکاسل، فولهام و لیدز قرار گرفته اما هم دستمزد بالایی می‌گیرد و باشگاه ناپولی هزینه زیادی بابت او طلب می‌کند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته کالچو مرکاتو اعلام کرد تاتنهام علاقه دارد تا مهاجم لهستانی ناپولی را جذب کند اما یک شبکه رادیویی دیگر اعلام کرد تاتنهام تنها تیم خواهان میلیک نیست و تیم‌های چون نیوکاسل، فولهام و لیدز هم می‌خواهند او را جذب کنند. در همین زمینه هم قرار است امروز یک ملاقات بین مدیران باشگاه‌ها و مدیر برنامه‌های میلیک انجام شود.

وینچنزو مربیتو، یکی از واسطه‌هایی که در حال کار روی این جا به جایی است گفته: شرایط جذابی در انگلیس وجود دارد اما به میلیک قول داده شد که یک باشگاه بزرگ ایتالیایی با حقوق سالیانه ۶ میلیون یورو او را جذب کند و حالا هم چیز تفاوت پیدا کرده است. اگر ناپولی بخواهد ۳۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش را طلب کند او همچنان در ناپل می‌ماند. از نظر من قیمت میلیک ۲۰ میلیون است. میلیک تصور می‌کند می‌تواند ۵ میلیون یورو در سال دستمزد بگیرد اما هیچ‌گاه به آن نمی‌رسد زیرا انگلیسی‌ها پیشنهاد دستمزدی به ارزش ۳.۵ میلیون یورو به او ارائه داده‌اند و شرایط بد پیش می‌رود.

میلیک تا سال ۲۰۲۱ با ناپولی قرارداد دارد و به نظر می‌رسد ناپولی برای جلوگیری از خروج رایگانش، به یکی از پیشنهادها پاسخ مثبت بدهد.

1101