تیاگو: شایستگی دست زدن به تابلوی معروف آنفیلد را ندارم

تیاگو: شایستگی دست زدن به تابلوی معروف آنفیلد را ندارم

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا در اولین دیدار خود برای لیورپول به رسم همیشگی به تابلوی " اینجا آنفیلد است " دست نزد و حالا دلیل خود برای این کار را توضیح داده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی اسپانیا چند روز قبل با قراردادی به ارزش 25 میلیون پوند از بایرن مونیخ جدا شده و به لیورپول پیوست. او در جریان پیروزی 0 - 2 برابر چلسی اولین دیدارش برای این تیم را انجام داد. تیاگو می‌گوید که به رسم همیشگی به تابلوی " اینجا آنفیلد است " دست نزده چرا که هنوز جامی با این تیم به دست نیاورده تا شایسته انجام این کار باشد. او در این باره گفت: " همانطور که از فرناندو تورس شنیدم این جا جایی است که ما باید چند سال از آن عبور کنیم و این زمان برای من چهار سال خواهد بود. برای دست زدن به این نماد باید شایسته باشیم و تمام جام‌هایی که می‌توانیم را به دست بیاوریم بنابراین به همین دلیل من امروز به این نماد دست نخواهم زد. من می‌خواهم به این رسم و سنت احترام بگذارم. "

یورگن کلوپ پیش از این قانونی برای تیمش وضع کرده و مدعی شده بود که بازیکنان باید برای دست زدن به این تابلوی نمادین قهرمانی و موفقیتی به دست بیاورند. 

1811