خداحافظی سمدو از بارسلونایی‌ها در اینستاگرام

خداحافظی سمدو از بارسلونایی‌ها در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی – نلسون سمدو با انتشار یک پیام جدایی‌اش از بارسلونا را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که کومان به بارسلونا آمده این تیم دست خوش تغییراتی گسترده شده است. ابتدا آرتورو ویدال از این تیم جدا شد، حالا سمدو دارد بارسلونا را ترک می‌کند و در نهایت قرار است به زودی هم مراحل جدایی سوارز کامل شود.

نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا هم جدیدترین کسی است که تا امروز پیش از قطعی شدن انتقالش به ولوز، با هواداران بارسلونا خداحافظی می‌کند. سمدو در اینستاگرام خود خطاب به هواداران بارسا نوشته: از بارسلونا بابت تحقق این رویا که لباس این تیم را بر تن کنم، تشکر می‌کنم. ممنونم که به من اجازه دادید به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک شخص رشد کنم. ۳ سال فوق‌العاده را اینجا گذراندم که هرگز آن را فراموش نمی‌کنم. می‌خواهم از هم تیمی‌هایم، اعضای باشگاه و هواداران و تمام کسانی که به من، از اولین لحظه‌ رسیدنم به اینجا کمک کردند تشکر کنم.

سمدو قرار است با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو از بارسلونا به ولورهمپتون بپیوندد. این مبلغ حتی ۵ میلیون از قراردادی که با امضای آن به بارسلونا پیوست هم بیشتر است و می‌توان گفت بارسلونا بابت حضور سمدو در این باشگاه ۵ میلیون یورو سود به حسابش واریز شده است.

1101