تمجید و رضایت سولشر از عملکرد جانشین دخیا

تمجید و رضایت سولشر از عملکرد جانشین دخیا

خبرگزاری فوتبالی - اوله گونار سولشر از عملکرد دین هندرسون در اولین بازی‌اش برای منچستریونایتد ابراز رضایت کرد چرا که مهار دیرهنگام او در این دیدار تاثیر بسیاری در پیروزی تیمش داشت. 

به گزارش فوتبالی، خوان ماتا با پنالتی نیمه اول باعث پیش افتادن منچستریونایتد شد اما تیم حاضر در لیگ چمپیونشیپ موقعیت بسیار خوبی برای به تساوی کشاندن این دیدار داشت. هندرسون موفق شد پیش از به ثمر رسیدن دو گل دیرهنگام از سوی مارکوس رشفورد و میسون گرینوود دروازه تیمش را از این خطر حتمی نجات دهد. سولشر که شاهد اولین بازی محصول آکادمی باشگاه منچستریونایتد بود به تلویزیون این باشگاه گفت که تحت تاثیر عملکرد این دروازه‌بان 23 ساله قرار گرفته است. او اظهار داشت: " بله، شما می‌توانستید اتفاقی که رخ داد را ببینید. موقعیت بسیار خوبی در دقایق پایانی پیش آمد و او مهارش کرد. من از عملکرد دین بسیار راضی هستم هم زمانی که او مجبور به مهار توپ شد و هم زمانی که با تیم صحبت می‌کرد و راهنمایی‌شان می‌کرد. و زمانی که توپ را در اختیار داشت همیشه خیلی راحت برخورد کرد. " 

هندرسون نیز پس از اتمام بازی در صفجه توییتر خود نوشت: " من تمام زندگی در رویای این روز زندگی کردم!! احساسی باورنکردنی دارم که اولین بازی را برای باشگاهی که عاشقش هستم انجام دادم! کلین شیت و پیروزی این حس را بهتر می‌کند!!! "

1811