پیام موراتا به هواداران اتلتیکو مادرید: در قلبم همیشه برای شما جا هست!

پیام موراتا به هواداران اتلتیکو مادرید: در قلبم همیشه برای شما جا هست!

خبرگزاری فوتبالی – آلوارو موراتا که پس از ۱۸ ماه قرار است باز هم به تورین برگردد و به طور رسمی مشخص شد به طور قرضی به یوونتوس پیوسته با انتشار یک پیام در اینستاگرام خود از هواداران اتلتیکو مادرید خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، موراتای اسپانیایی که سابقه حضور در رئال مادرید را هم در کارنامه خود دارد، پیشتر هم سابقه حضور در یوونتوس را دارد اما این بار باید زیر نظر آندرا پیرلو به کار بپردازد.

او در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرده نوشته: «اتلتیکویی‌های عزیز! بایز برای اتلتیکو مادرید یکی از بهترین چیزهایی است که در زندگی برای من رخ داده. کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که من همیشه بلیت فصل بازی‌های اتلتیکو را خواهم داشت. می‌خواهم تشکر کنم از ما بابت ۲ سال فوق‌العاده که در آن لحظات بی‌نظیری تجربه کردم و آن را از خاطر نخواهم بود و از روز اول آن را حس کردم. جنگیدن برای پیراهن اتلتیکو یک غرور برای من بود و گلزنی با این لباس رویایی بود که محقق شد. اتلتیکو باشگاه بزرگی است زیرا هوادارانی دارد که آن را بزرگ می‌کند. تمام آن‌ها شبهای ماندگار که هر فوتبالیست رویایش را دارد، برای همیشه در ذهن من می‌ماند. در قلب من، همیشه برای شما جایی وجود خواهد داشت.»

1101