رقابت رئال مادرید و لیورپول برای امباپه در تابستان آینده

رقابت رئال مادرید و لیورپول برای امباپه در تابستان آینده

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که دو باشگاه رئال مادرید و لیورپول بر سر جذب کیلیان امباپه در تابستان آینده رقابت خواهند کرد. امباپه به طور قطع این فصل را در پاریسن ژرمن خواهد ماند اما ممکن است که در تابستان آینده پاریس را ترک کند و رئال مادرید و لیورپول دو گزینه‌ای هستند که برای جذب این بازیکن رقابت خواهند کرد و امباپه می‌تواند به آن‌ها بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید مدت هاست که به جذب امباپه فکر می‌کند و حتی ممکن بود در صورت نبودن کرونا در همین تابستان کار انتقال او را نهایی کند اما این اتفاق نیفتاد. کیلیان امباپه به نوعی رویای دیرینه‌ فلورنتینو پرز به حساب می‌آید و او می‌خواهد این بازیکن را در لباس رئال مادرید ببیند و قطعا هواداران رئال هم از چنین انتقالی استقبال خواهند کرد چرا که پس از جدایی کریستیانو رونالدو، همچنان جای خالی یک فوق ستاره در ترکیب رئال مادرید احساس می‌شود.

به گفته روزنامه اکیپ فرانسه، علاوه بر رئال مادرید، لیورپول هم به جذب امباپه علاقه دارد و می‌خواهد این بازیکن را در تابستان آینده به تیمش اضافه کند. قرارداد امباپه با پاریسن ژرمن تا تابستان 2022 اعتبار دارد و او در تابستان آینده وارد آخرین سال قراردادش می‌شود و چون برنامه‌ای برای تمدید قرارداد ندارد، پی‌اس‌جی مجبور است که او را با قیمت 150 میلیون یورو بفروشد و این قیمت پایینی برای فوق ستاره‌ی جوانی مثل امباپه به شمار می‌رود که می‌تواند هر تیمی را برای جذبش تشویق کند.

1470