پاتوسی به ایران بازگشت (عکس)

پاتوسی به ایران بازگشت (عکس)

خبرگزاری فوتبالی- پس از گذراندن تعطیلات پس از اتمام لیگ نوزدهم حالا بازیکن خارجی فولاد در آستانه بازگشت دوباره به جمع شاگردان نکونام است.

به گزارش فوتبالی وبه نقل از ورزش سه، بعد از آن‌که رقابت‌های لیگ نوزدهم پس از بحران کرونا مجددا از سر گرفته شد، یکی از بازیکنانی که در اوج ناآمادگی به ایران سفر کرد، آیاندا پاتوسی بود؛ بازیکنی که با اضافه‌وزن بسیار از آفریقا بازگشته بود و باعث شد تا انتقاداتی تندی از سوی مدیرعامل فولاد درباره وی مطرح شود. پس از اتمام لیگ نوزدهم گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره ادامه همکاری با پاتوسی صورت گرفت، آن‌هم در شرایطی که فولاد با توجه به قوانین امکان جذب بازیکن خارجی را نداشت.

سرانجام اما تصمیم گرفته شد تا همکاری میان فولاد و پاتوسی ادامه پیدا کند و وی با قراردادی قطعی و دو ساله از کیپ‌تاون سیتی به صورت رسمی به فولاد پیوست؛ تصمیمی که البته در ذیل آن مطرح شده بود که باید آیاندا پاتوسی در دوران تعطیلات پس از اتمام لیگ، به تمرینات اختصاصی خود ادامه دهد تا با آمادگی مناسب به ایران بازگردد. اتفاقی که طی روزهای اخیر رخ داد و هافبک آفریقایی فولاد تصاویری را از خود در صفحه شخصی‌اش منتشر می‌کرد که با پیراهن فولاد در حال گذراندن تمرینات فشرده آماده‌سازی بود.

 

حالا پاتوسی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش اعلام کرد که در راه ایران قرار دارد و به زودی به جمع شاگردان نکونام اضافه خواهد شد تا در کنار سایر همبازیان خود مهیای حضور در لیگ بیستم شود؛ باید دید پاتوسی در بازگشت دوباره به ایران آمادگی فصول گذشته خود را خواهد داشت یا با اضافه‌وزن دوباره موجب انتقاد مدیران فولاد خواهد شد؟

7413