خبرنگار اسپانیایی: نارضایتی رونالدو از شرایط جدیدش در یوونتوس

خبرنگار اسپانیایی: نارضایتی رونالدو از شرایط جدیدش در یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی از شرایط جدید خود در یوونتوس راضی نیست. ادواردو ایندا خبرنگار اسپانیایی در برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو ادعا کرده است که رونالدو گزینه جدایی از یووه برای آخرین قرارداد مهم فوتبالی خود را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، این خبرنگار اسپانیایی اعلام کرده است که یکی از اصلی ترین دلایل دلخوری رونالدو به نحوه کار پیرلو است. در حقیقت مربی ایتالیایی می خواهد که تیمی را بسازد که کل تیم در خدمت ستاره پرتغالی نباشند. نگاه پیرلو به فوتبال نگاه انفرادی نیست و همین مسئله با نگرانی بازیکن سابق رئال مادرید همراه شده است.

از سویی رونالدو دلش برای زندگی در مادرید تنگ شده است چرا که در رئال جوایز فردی و همچنین قهرمانی اروپا را کسب می کرد و فعلا در یووه به هیچ کدام نرسیده است. یووه از نظر مربیگری هم تیم بی ثباتی است و در سه فصل ، سه مربی عوض کرده است.

البته در فاصله کمتر از دو هفته به پایان نقل و انتقالات تابستانی چنین اخباری را صرفا می توان شایعاتی برای داغ کردن بازار نقل و انتقالات دانست چرا که تیم ها اکثرا ترکیب هایشان را مشخص کرده اند و قطعا یووه نیز اجازه جدایی مهمترین ستاره خود را نخواهد داد.

4125