چرخش دوباره: سوارز در یک قدمی اتلتیکو مادرید

چرخش دوباره: سوارز در یک قدمی اتلتیکو مادرید

خبرگزاری فوتبالی - پس از کش و قوس های بسیار، لوئیز سوارز در یک قدمی پیوستن به اتلتیکو مادرید قرار دارد و به نظر می رسد که فصل آینده در ورزشگاه واندا متروپولیتانو توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، وکلای سوارز جلسه ای را با جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا برگزار کردند. در نهایت قرار شد که اتلتیکو برای خرید سوارز هیچ مبلغی در ابتدا نپردازد اما  با توجه به عملکرد وی، ممکن است که پاداش هایی پرداخته شود. این مبلغ در بهترین حالت چیزی بین دو تا سه میلیون یورو خواهد بود.

اتلتیکو در نظر دارد که خرید سوارز را همزمان با اعلام جدایی قرضی موراتا و پیوستنش به اتلتیکو اعلام کند. در حقیقت مهاجم اسپانیایی به تورین سفر کرده و تست پزشکی را هم گشت سر گذاشته اما هنوز انتقالش به یووه با بند خرید، قطعی نشده است.

جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا شخصا برای حل این موضوع وارد عمل شد و جلسه ای را با وکلای لوئیز سوارز برگزار کرد. مهاجم اروگوئه ای برای انتقال به اتلتیکو به توافق رسیده بود اما نتوانسته بود رضایت تیم کاتالان را برای فسخ قراردادش به دست بیاورد.  اما با دخالت مدیر بارسلونا این مشکل حل شد. در ابتدا بارسا برای فروش سوارز 10 میلیون یورو از اتلتیکو خواسته بود اما حالا از موضع خود عقب نشینی کرده است. سوارز قید دریافتی نیمی از دستمزدش در فصل آینده را زده است و بدین ترتیب راه جدایی به رویش باز شده است.

4125