مهاجم سابق پاریسن ژرمن راهی اتلتیکو مادرید می‌شود؟

مهاجم سابق پاریسن ژرمن راهی اتلتیکو مادرید می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود که اتلتیکو مادرید به دنبال جذب ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای سابق پاریسن ژرمن در این تابستان است و به او به چشم جایگزینی مناسب در صورت ناکامی در خرید سوارز نگاه می‌کند. کاوانی پس از پایان قراردادش با پی‌اس‌جی هنوز مقصد آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

به گزارش فوتبالی، ادینسون کاوانی پس از پایان قراردادش با پاریسن ژرمن هنوز به تیم جدیدی نرفته است. از بنفیکا به عنوان مقصدی جدی برای او نام برده می‌شد اما به نظر می‌رسد که رقمی که باشگاه پرتغالی به عنوان دستمزد به این مهاجم اروگوئه‌ای پیشنهاد داده، مورد رضایت او واقع نشده است. اکنون گفته می‌شود که اتلتیکو مادرید به این مهاجم به چشم گزینه‌ای به جای سوارز نگاه می‌کند و احتمال دارد که او را جذب کند. اتلتیکو مادرید در جذب سوارز از بارسلونا به مشکل خورده است چرا که بارسا بندی را برای سوارز گذاشته که اجازه نمی‌دهد او به برخی از باشگاه های خاص برود.

به گزارش مارکا، ادینسون کاوانی دوبار به سران بارسلونا پیشنهاد شده اما رونالد کومان اعتقادی به این بازیکن ندارد و خرید او را رد کرده است و اکنون اتلتیکو مادرید به دنبال جذب اوست. این مهاجم اروگوئه‌ای 7 سال در پاریسن ژرمن حضور داشت و در 300 بازی برای این تیم 200 گل به ثمر رساند و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد. او که در حال حاضر 33 سال دارد گزینه‌ای مقرون به صرفه به شمار می‌رود، چرا که یک بازیکن آزاد بوده و برای خرید او نیازی به مذاکره با باشگاه خاصی نیست.

1470