سه ستاره ای که در صورت نبود کرونا امسال رئال مادریدی می‌شدند

سه ستاره ای که در صورت نبود کرونا امسال رئال مادریدی می‌شدند

خبرگزاری فوتبالی - در صورتی که ویروس کرونا وجود نداشت، مسیر نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان 2020 کاملا متفاوت بود.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید تا قبل ار بحران کرونا خرید سه ستاره فرانسوی را در تابستان 2020 قطعی کرده بود: کیلیان امباپه، ادواردو کاماوینگا و پل پوگبا. در حقیقت مربی فرانسوی برای نوسازی تیمش می خواست این سه بازیکن را بخرد اما بحران کرونا و ضرر مالی شدید رئال مادرید باعث شد که این خریدها کاملا منتفی شود.

بحران کرونا برنامه های نقل و انتقالات رئال مادرید را کاملا بر هم زد. کیلیان امباپه البته همچنان در لیست خرید رئال مادرید قرار دارد اما جذبش به سال 2021 موکول شده است یعنی یک سال مانده به اتمام قراردادش با پی اس جی. از سویی کاماوینگا 17 ساله که در پست هافبک دفاعی بازی می کند به یکی از پدیده های فوتبال فرانسه تبدیل شده و آینده درخشانی پیش رویش قرار دارد. رئال مادرید خرید هافبک رن را هم به سال آینده موکول کرده است. از سویی پوگبا که در حال حاضر در یونایتد ماندنی شده هم در لیست خرید زیزو قرار داشت و مربی فرانسوی می خواست که در سومین تلاش برای خرید این بازیکن، او را به خدمت بگیرد.

4125