نیمار در انتظار محرومیت سنگین، ویدیویی از ترانه خواندنش منتشر کرد

نیمار در انتظار محرومیت سنگین، ویدیویی از ترانه خواندنش منتشر کرد

خبرگزاری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن که به خاطر توهین هایی که به آلوارو گونزالس در بازی تیمش و مارسی داشته شاید با محرومیتی شدید مواجه شود و ادامه لیگ فرانسه تا پایان سال 2020 را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، مارسی و پی اس جی هر دو تصاویری از رفتارهای نیمار و آلوارو گونزالس در اختیار کمیته انضباطی فوتبال فرانسه قرار داده اند. در حقیقت آلوارو توهین های نژادپرستانه داشته در حالی که نیمار نیز توهین های زشت و رکیکی داشته و به همین خاطر احتمالا هر دو با محرومیت شدیدی مواجه می شوند و چه بسا ادامه لیگ فرانسه تا پایان سال 2020 را از دست بدهند.

البته به نظر می رسد که نیمار این روزها زیاد نگران نیست. بازیکن برزیلی به تازگی ویدیویی از خودش در کنار مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی منتشر کرد که در حال خوانده ترانه ای از "مالوما" خواننده کلمبیایی است. البته کل کل مالوما و نیمار در هفته های اخیر جنجال ساز شده بود. در حقیقت مالوما زمانی با ناتالیا بارولیچ رابطه داشت که این مدل صربستانی - آمریکایی بعد از جدایی از خواننده کلمبیایی با نیمار آشنا شد و در حال حاضر با بازیکن برزیلی در ارتباط است. به هر صورت به نظر می رسد که نیمار سعی می کند که این روزها روحیه خودش را بالا جلوه بدهد.

4125