ادعای اسپورت: بارسلونا با دفاع راست نوریچ سیتی به توافق رسید

ادعای اسپورت: بارسلونا با دفاع راست نوریچ سیتی به توافق رسید

خبرگزاری فوتبالی - به گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا با مکس آرونز، مدافع راست 20 ساله‌ی نوریچ سیتی، به توافق رسیده است و اکنون فقط باید با نوریچ بر سر او به توافق برسد. انتقال او به نیوکمپ شگفت انگیز خواهد بود چرا که این بازیکن به همراه نوریچ سیتی از لیگ برتر به دسته‌ی پایین تر سقوط کرد.

به گزارش فوتبالی، با پایان فصل گذشته و عدم کسب حتی یک جام توسط بازیکنان بارسلونا، مدیران این تیم به فکر تغییراتی اساسی افتادند. آنها کیکه ستین را از سمت مربیگری این تیم برکنار کرده و رونالد کومان را جانشین او کردند. این مربی نیز فهرست بازیکنان مازاد مدنظر خود را تحویل باشگاه داده و خواهان جذب بازیکنانی جوان و جدید برای بازسازی اساسی در این تیم شد. شرایط پیش آمده و درخواست جدایی لیونل مسی باعث شد تا چند روزی تمام توجهات به این موضوع منعطف شود اما حالا بار دیگر این تیم در حال جذب بازیکنانی است که پیش از این مدنظر داشته که یکی از آنها مکس آرونز است.

اکنون به گفته‌ی اسپورت، بارسلونا با مکس آرونز به توافق شخصی رسیده است و پس از توافق با نوریچ سیتی می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. در حقیقت به گفته‌ی این رسانه، بارسلونا با آرونز به توافقی 5 ساله دست یافته است.

1470