منچستر یونایتد به دنبال خرید قرضی مهاجم بارسلونا

منچستر یونایتد به دنبال خرید قرضی مهاجم بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - بر اساس گزارشی که در دیلی رکورد منتشر شده است، منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا، به طور قرضی است. به نظر می‌رسد که اوله گونار سولسشر این بازیکن را برای تیم خود مناسب می‌داند و می‌خواهد او را به جمع شاگردانش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که عثمان دمبله خودش ترجیح می‌دهد که در بارسلونا و فوتبال اسپانیا بماند اما کومان اعتقاد چندانی به او ندارد و ممکن است که با جدایی قرضی او موافقت کند. از طرفی اوله گونار سولشر می‌خواهد عثمان دمبله را وارد منچستر کند و به قدرت خط حمله‌ی خود بیفزاید تا در فصل جدید لیگ برتر شانس بالایی داشته باشد. گفته می‌شود که شیاطین سرخ پیشنهادی را برای خرید قرضی عثمان دمبله به بارسلونا ارائه داده است و در صورت خرید قرضی او دستمزدش را به طور کامل پرداخت خواهد کرد و نیازی نیست که بارسلونا بخشی از حقوق این بازیکن را بدهد. بزرگترین مشکل عثمان دمبله مصدومیت هایی است که این بازیکن با آن‌ها روبرو می‌شود به طوری که او به علت مصدومیت هرگز در بارسلونایی که کیکه ستین هدایت آن را بر عهده داشت، بازی نکرد.

گفتنی است که عثمان دمبله از سال 2017 راهی بارسلونا شد و در مجموع 74 بازی برای این تیم 19 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل داد.

1470