بهترین بازیکن زیر 17 ساله جهان از نظر فرگوسن ، همچنان در مسیر نابودی

بهترین بازیکن زیر 17 ساله جهان از نظر فرگوسن ، همچنان در مسیر نابودی

خبرگزاری فوتبالی - بسیاری از اوقات ستارگان جوان در فوتبال دنیا نمی توانند انتظارات را برآورده کنند و در سطحی ظاهر شوند که از آنها انتظار می رود. این اتفاقی است که برای راول موریسون محصول آکادمی منچستریونایتد رخ داد که به گفته فرگوسن بهترین بازیکن 17 ساله دنیا در زمان خودش بود اما هرگز نتوانست توقعات را برآورده سازد.

به گزارش فوتبالی، موریسون اولین بازی خود را برای منچستریونایتد در سن 17 سالگی در جام اتحادیه مقابل ولورهمپتون انجام داد هر چند که هرگز برای شیاطین سرخ در لیگ برتر بازی نکرد. این بازیکن تصمیم گرفت که راهی وستهام شود. فرگوسن معتقد بود که این بازیکن در تیم چمپیونشیپ شانس بیشتری برای بازی کردن و نشان دادن پتانسیل خود دارد اما حقیقت این بود که راول در تیم آلردایس موفق نشد.مدیران تیم لندنی حس می کردند که موریسون قدرت فداکاری و شخصیت بازی ندارد و به همین خاطر او را به تیم هایی نظیر بیرمنگام، کوئینز پارک رنجرز و کاردیف قرض دادند اما در هیچ کدام موفق نشد. با این وجود سابقه خوب موریسون در تیم جوانان یونایتد و لیگ برتر انگلیس باعث شد تا با لاتزیو قرارداد ببندد. اما پیولی سرمربی وقت تیم ایتالیایی به شدت از این بازیکن ناراضی بود و معتقد بود که موریسون حتی زحمت یادگیری زبان ایتالیایی را هم به خودش نمی دهد. بدین ترتیب این بازیکن دوباره به کوئینز پارک رنجرز و بعد از آن به تیم اطلس مکزیک قرض داده شد.

راول موریسون در سال 2019 به تیم اوسترشوندز ملحق شد و بعد از آن دوباره به لیگ انگلیس برگشت اما اثر بسیار کمی در شفیلدیونایتد داشت و قرضی راهی میدلزبورو شد. در این تابستان هیچ کسی به او اعتماد نداشت و در نهایت تصمیم گرفت به تیم دن هاگ در هلند ملحق شود، تیمی که برای بقا تلاش می کند. به هر صورت موریسون 27 ساله نشان داد که در گاهی حتی پیش بینی مربیان بزرگی نظیر فرگوسن هم ممکن است درست از اب در نیاید.

4125